Отвещание на зело широковещательные и многошумящие епистолии великому убогому ЦААЯ семо и овамо.
Убо еси, твое писание приях, и во убожестве от твоего гонения, иже от неукратимаго гнева с ядовитыми словесы отрыгано, ныне же грех ради наших сопротивным обретеся. А еже исповедь твою ко мне, исчитаеши по ряду, и краем уха послушати, сего аз недостоин. Пророк Давид рече: "Уста твоя умножища злобу и язык твой соплеташе лшения. Седя на брата своего клеветаше и на сына матерее своея полагаше соблазн брашен".
Почто, ЦААЯ, силных, от бога данных побил еси ти? Сия ли нам, бедным, воздал еси, всенародно погубляя нас? Коего зла и гонения от тебя не претерпех! И коих лжей и измен на мя не възвел еси! Но вкупе вся реку конешне: всего лишен бых и от земли божьей тобою отогнан бых. И воздал еси мне злая воз убо еси кровь моя, яко вода, пролитая за тя, вопиет на тя, убо еси за возлюбление мне - непримирительную ненависть семо и овамо. И не мни мене молчаща ти о сем: убо еси буду беспрестанно со слезами вопияти на тя преизначяльной Троицы. Не мни, ЦААЯ, не помышляй нас суемудрыми мысльми, аки одолением тощим хваляся: аще и тмами хвалишися в привременном сем скоротекущем веке, умышляючи на кристьянский род мучительные сосуды, паче же наругающи и попирающи аггельский образ. И о сем, даже и до сих писаньеце сие, слезами измоченное, ибо еси семо и овамо.
Аще хотех рещи тя еси: в закони господни писано - до десяти родов в церковь божью не входят тя семо и овамо, иже днесь шепчет во уши ложная ЦААЯ.
Бог наш Троица, понеже смотрения божия слова всюду исполняшеся. Яко же родихомся, понеже не восхотехом и прародителей своих и родителей благословлением свое взяхом, а чюжого не брахом бысть. Почто, ЦААЯ, отступившаго и поправшаго, ныне же крестопреступнику честного и животворящего креста господня, и губителю, и ко врагам християнским слагателю, поправшему вся священная повеления, осквернившая все священныя сосуды и образы, сим всим соединителю, яко же Исавр, Гноетезный, Арменин, ведомо да есть.
Аще и весь мир приобрерятеши, последи яко смерть всяко восхитит тя: чесо ради на теле душу предал еси, ако мнишися благочестие имети, единородную душу свою отверг еси? Аще еси семо и овамо преступивши крестное целование, яко же беси на весь мир, что же даси на ней измену в день Страшнаго Суда? Яко же беси, ЦААЯ, яко же ехидна смертоносна, не мни праведно быти. Помысли же, егда убо зиме належащи, како злоба свершается, мяхкая младенческая удеса конскими ногами стираема и растерзаема. Сие ли убо мниши быти благочестие, еже во младенцах убийство показа.
Ты же, тела ради, душу погубил, еси, ино несть сие, несть. Збысться на тебе реченное: "Иже имея сие сотворил еси, почто же апостола Павла презрел еси"?
Сие же убо речено бысть о всякой власти, еже убо кровми, абие словесе радо ложного, отпал еси и плода не сотворил еси - сие убо враг все из сердца твоего исхитил есть. Паче же уповаем, семо и овамо, много ложными словесы своеми сплетаеши, не только тебе сему ответ дати, но всю християнскую божественную тайну отвергшим и бога отступльшим, яко же благодать возсия еси.
Но ради привременныя славы, и самолюбия, и сладости мира сего, - яко не токмо ты, но и твои согласники, бесовския служители сотворили в своей воле ходити.
Како же не усрамишися, ты же убо сего прародителей души погубил еси, нелепая глаголеши, и подобная тому сотворити владыце отвергся еси. И ты то все забыл еси, собацким изменным обычаем преступив крестное целование, сицевыми скудоумными глаголы, яко на небо камением меща.
Писание твое приято бысть и уразумлено внятельно, ЦААЯ. Понеже бо еси положил яд аспиден под устами своими: "Умякнуша словеса их паче елея, и та суть стрелы". Тако ли убо навыкл еси, семо и овамо, еже убо яко же ты бесовским обычаем яд отрыгаеши, яко же и Нават? А еже убо мниши ся, се убо навацкое помышляя, но выше человеческаго естества мниши человеком бытии и не разсуждаеши еуангельского слова. Нужно бо есть, и много слепствующея ради твоея злобы не можеши истины ведети: со аггелы служити, и сия вся поправшим тя с своими злобесовскими советники. И сего ради, семо и овамо, ино се ли совесть прокажена, а какова злая от тя тогда пострадах!
Аще ли же о сем помышляеши, и се ли супротивно явися, еже вам погубити себя не дал еси, ово же ваших злолукавых помышлений бегая? Паче же сия поносы и укоризны, всяческим образом дивияго зверя распыхаяся, и сего ради богу противни являющеся.
Что же, собака, и пишешь, совершив таковую злобу, чему убо совет твой подобен паче кала смердяй? Ино несть сие, несть, семо и овамо. Божий суд ожидает иже аггельский образ пропавшим! То убо разбойницы и татие мукам неповинни суть, ты же, ЦААЯ, злобесным своим обычаем подобяся ехиднину отрыганию, яд изливающее, свою злолукавую брань бесовским умышлением лестию языка покрыти хотящи.
Да всяк убивает усеина и хромыя и слепыя, ненавидящих душа Давидовы, егда не прияша его и на немощной чади свою силу и гнев показа? Како же не стыдишися, ЦААЯ, имея в синклите пламени палящя, не погасил еси, а паче разжег еси? Како ли убо, семо и овамо, яко рече премудр: "несть главы, паче главы змиевы": паче же несть злобы твоей.
Где было ти советом разума своего злодейственный совет исторгнути, почто ж ти учитель ми еси, душе моей и телу моему? Ты же убо больми плевела наполнил еси!
Пророкам Аркадию и Борису, глаголящим: "Трудно богом бысть"! Или ты даси ответ за душу мою в день Страшного суда? Сие убо бысть в пришествие Христово: ты же от кого послан еси? И кто тя рукопологал, апостолу убо Александру сие отрицающе: "Аз чудо ведяще"! Убо лях Генрих рече: "Камо грядеши"?
Кто премудр да худог в вас, аще ли зависть свыше снесходяща, но земна, душевна, бесовска, откуду брани и свары в вас? Потом же в царьство Лукашенко, и Кучмы, и Леонида Брежнева, от англицких африканьску власть и Сайгон от американьцев изобладавшим, таже при Никитке Хрущеве Гноетезном, скифом отложившимся, по сем же в царстве Шварцнегера Терминатора, и Шерон Стоун яко Клеопатра нага, и Гогена вышний язык знамо, семо и овамо. ЦААЯ же отвсюду во утеснеиии велице наченшу пребывати, и отвсюду частыми нахождениями частыми бранными и ратьми часту колеблющуся.
Тако же и вы, сему подобно, злобесным своим хотением, выше меры желающе славы и чести и богатства. Смотри же, ЦААЯ, убо се и разумей, понеже убо там smtp-server аще pop-server, в какову погибель приидоша! >:( Сия ли убо и нам советуеши, еже к таковей погибели приити? :((( Чадо Владимир рече: "Мочить в сортире, семо и овамо"! 8) Или речеши ми, яко святителькая поучения тамо поимаху? :)))
Тако же убо и ваше хотение, еже вам на властех совладети, идеже быти, не подобает. >:(. К сему пророк рече: "И снится нам не рокот космодрома" :( Понеже убо Гиозиеву прокажению уподобился еси - ового же таково хотение. Не бе ему подобно злато? Апостолу убо Павлу вопиющу: "Блюдите псы, блюдите злыя делатели". :-) Како же убо не наречешися враг креста Христова, ЦААЯ, чести мимотекущаго света сего желая насладитися, "яды хлеб мой, возвеличая на мя пяту свою". >>>:(((( А еже писал еси: "sin(4х+3,68у+5867,78900z}/log(cos(2x*4y)/zZ)=0", неслыханные муки, смерти умыслили и гонения есми, изменами и чародействами и иными неподобными облагая православных. :(((, то еси писал и глаголал лжею, яко же отец твой Диавол научил тя есть, ЦААЯ.